.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛
انصراف نمایندگان از طرح سوال از رئیس جمهور
شمال نیوز: بیش از هفتاد نماینده ای که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده بودند ظهر امروز با صدور بیانیه ای اعلام کردند که ضمن دفاع از فرمایشات مقام معظم رهبری امضا خود از طرح سوال از رئیس جمهور را پس گرفته که در نتیجه سوال از رئیس جمهوری منتفی شد.

شمال نیوز ، بیش از هفتاد نماینده ای که طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده بودند ظهر امروز با صدور بیانیه ای اعلام کردند که ضمن دفاع از فرمایشات مقام معظم رهبری امضا خود از طرح سوال از رئیس جمهور را پس گرفته که در نتیجه سوال از رئیس جمهوری منتفی شد.

به گزارش شمال نیوز ، مقام معظم رهبری امروز دیداری با بسیجیان سراسر کشور داشتند که در این دیدار به موضوع طرح سوال از رئیس جمهور اشاره کردند.
آیت اله خامنه ای در سخنرانی خود بیان کردند: « طرح سوال از رئیس جمهور تا اینجا كار مثبتی بود، هم نشان دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است، اما ادامه این كار آن چیزی است كه دشمن میخواهد. از نمایندگان محترم، تقاضا میكنیم از اینجا به بعد ادامه ندهند.»

پس از این فرمایشات رهبر انقلاب، نمایندگان سوال کننده از رئیس جمهور که بیش از 70 نفر بودند، بیانیه ای صادر کرده و اعلام کردند که امضای خود را پس گرفته و از طرح سوال خود از رئیس جمهور انصراف دادند.

با توجه به این بیانیه سوال از رئیس جمهور رسماً از دستور کار هیئت رئیسه مجلس خارج خواهد شد.این طرح سوال با محوریت نوسانات اخیر نرخ ارز مطرح شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1391
یکی به ما بگه فلسفه این همه نماینده با این همه هزینه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقع بین 2 آذر 1391
اگر طرح سوال از آقای رییس جمهور کار مثبتی بوده ، پس چرا باید جلوی آن گرفته شود؟ هنوز که سوالی طرح نشده. شاید منظور رهبری این بوده که بدون ایجاد آشوب باید پاسخ مجلس داده شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.